joi, 12 ianuarie 2012

Nu conteaza

Inca imi mai aduc aminte de gustul acela de scortisoara pe buzele mele.
Ziua aceea de vara din parcul mare. Totul era invaluit intr-o lumina galbena, prevestind o furtuna. Dar nu imi pasa. Eram fericita.
Tunelul cu graffitti in care am facut primii pasi.
O steluta albastra pe un perete.
Biscuiti cu fulgi de ciocolata delissimo pe o banca din piata muzeului.
Central.
Locul in care am facut moara pentru prima data.
Ceai negru cu caramel si miere.
Inghetata cu aroma de gomboti cu prune.
Berea si narghileaua din high life.
Taste the poetry.
Banca din fata cazinoului de pe eroilor.
Rasete.
Fericire.
Lacrimile pline de sinceritate.
Momentul in care le-am tinut prima oara in brate.
Noaptea in parc.
Linistea.
Sentimentul ca mai exista cineva EXACT ca si mine, ca nu sunt singura.
Biscuitii deliciosi cu zahar brun.
Drumul prin ploaie.
Discutiile.
Absolut.
Cirese si caise.
Scobura.

Zambetul amar al unui copil naiv.
Lucruri marunte care imi vor ramane mereu intiparite in minte.
Ca si cum totul s-a petrecut ieri.


3 comentarii:

  1. "Sentimentul ca mai exista cineva EXACT ca si mine, ca nu sunt singura." pun pariu ca e un sentiment extraordinar

    RăspundețiȘtergere